Obecná ustanovení
Adam Kecek, IČ: 05697344, zapsán u Živnostenského úřadu MČ Praha 1 (dále jen Provozovatel), je provozovatel internetových stránek www.studentiq.cz a zřizovatelem zde nabízených výukových kurzů, vydává v návaznosti na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tento reklamační řád.
Rozsah a podmínky reklamace
Zákazník má právo podat Provozovateli reklamaci u všech kurzů na:
- Způsob výuky lektora
- Metodický obsah kurzu
- Organizaci kurzu
Reklamaci uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace, a to písemně přímo na adresu Adam Kecek, Pštrossova 12, 110 00 Praha 1, případně e-mailem na info@studentiq.cz.
Povinné náležitosti reklamace
Každá reklamace musí obsahovat jméno a příjmení zákazníka, adresu, číslo objednávky (variabilní symbol uvedený na faktuře), navštěvovaný kurz a popis předmětu reklamace.
Pokud nebude zaslaná písemnost zákazníka Provozovateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace.
Způsob a lhůty vyřízení reklamace
Provozovatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne jejího obdržení od zákazníka, pokud se dodavatel se zákazníkem nedohodli na delší lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace doručena na poštovní či e-mailovou adresu provozovatele.
Způsob vyřízení reklamace
Provozovatel zaeviduje doručenou reklamaci a podnikne kroky potřebné k jejímu vyřešení, tj. posoudí reklamaci porovnáním se skutečným stavem kurzu (odborná hospitace, kontrola sylabů a organizace) a obchodních podmínek.
Pokud Provozovatel uzná reklamaci za relevantní, zjedná nápravu problému.
V případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci se stejným předmětem, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany Provozovatele.
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 15. 12. 2008 a platí za upřesnění obchodních podmínek Provozovatele.