Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/web/virtuals/81942/virtual/www/domains/studentiq.cz/wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/modules/aioseop_opengraph.php on line 853
Přípravné kurzy na VŠ a k maturitě | StudentIQ | Praha | studentIQ.cz

Reklamační řád

Obecná ustanovení

Adam Kecek, IČ: 05697344, zapsán u Živnostenského úřadu MČ Praha 1 (dále jen Provozovatel), je provozovatel internetových stránek www.studentiq.cz a zřizovatelem zde nabízených výukových kurzů, vydává v návaznosti na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tento reklamační řád.

Rozsah a podmínky reklamace

Zákazník má právo podat Provozovateli reklamaci u všech kurzů na:

  • Způsob výuky lektora
  • Metodický obsah kurzu
  • Organizaci kurzu

Reklamaci uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace, a to písemně přímo na adresu Adam Kecek, Pštrossova 12, 110 00 Praha 1, případně e-mailem na info@studentiq.cz.

 Povinné náležitosti reklamace

Každá reklamace musí obsahovat jméno a příjmení zákazníka, adresu, číslo objednávky (variabilní symbol uvedený na faktuře), navštěvovaný kurz a popis předmětu reklamace.

Pokud nebude zaslaná písemnost zákazníka Provozovateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace.

Způsob a lhůty vyřízení reklamace

Provozovatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne jejího obdržení od zákazníka, pokud se dodavatel se zákazníkem nedohodli na delší lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace doručena na poštovní či e-mailovou adresu provozovatele.

 Způsob vyřízení reklamace

Provozovatel zaeviduje doručenou reklamaci a podnikne kroky potřebné k jejímu vyřešení, tj. posoudí reklamaci porovnáním se skutečným stavem kurzu (odborná hospitace, kontrola sylabů a organizace) a obchodních podmínek.

Pokud Provozovatel uzná reklamaci za relevantní, zjedná nápravu problému.

V případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci se stejným předmětem, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany Provozovatele.

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 15. 12. 2008 a platí za upřesnění obchodních podmínek Provozovatele.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Zavřít